Kupię LPS'y! Zejdź niżej! Kupię LPS'y! Zejdź niżej!

piątek, 6 września 2013

Z Pamiętnika Peęrpii - Wpis 4, 5 - Stara Wersja #2

Z  Pamiętnika  Peęrpii


W szkole jestem już pół miesiąca. Na 2 lekcji dostałam 5+ :-) :-D za powiedzenie regułki, za
napisanie morze i może i za napisanie wyrazów z ó niewymiennym, a na 3 lekcji dostałam 6 za
rozwiązanie działania 123+4950+867=5940. :D Na 3 przerwie zobaczyłam z siostrą i z Kabciem, że w 1 klasie, w 2 sali uczy się Lisiczka i Żółwiś, przez resztę dnia bawiliśmy się razem.

Na stołówce był kurczak pieczony i barszcz czerwony, no a mama dała nam pieniążki i z siostrą
kupiłyśmy każdemu po babeczce.

Wróciłam do domu i poszłam zrobić sobie kąpiel. Potem umyłam zęby, popiłam trochę
wody i poszłam Spać, a była dopiero 14:00. Następnego dnia okazało się, że mam
gorączkę, więc musiałam zostać w domu, na szczęście miałam wtedy papugę, chomika i kota, dzięki czemu pieściły się i bawiły się ze mną :-).

Mama wcześniej wróciła z pracy i przywiozła mi leki. Jak się ma gorączkę to się nie chce jeść, ale mama zmusiła mnie do jedzenia i chociaż nie byłam głodna, to zjadłam wszystko :-).

Pograłam sobie na kompie, rozmawiałam na GG i na Skype, pooglądałam telewizję i… pospałam.;-)

Jak wróciła siostra to dała mi lekcje, odrobiłam je, a potem wypiłam rosół, actimela i herbatę z
cytryną oraz zjadłam trochę miodku. Potem połknęłam tabletki i wzięłam syrop, wskoczyłam
do ciepłej kąpieli , potem weszłam pod 2 koce i zimową kołdrę z zimną
szmatką na głowie.

Następnego dnia obudziłam się i nikogo nie było oprócz taty, zapytałam się czemu tu jest,
a on odpowiedział: ,,Głowa mnie boli, bo pracowałem całą noc %-|” na szczęście zawiózł
mamę i siostrę do pracy i szkoły. Tata powiedział, że dziś mogę wyjść na dwór,:-) nagle przyszedł Kabcio i dał mi kwiaty i prezent :-) . Podziękowałam i jak wrócił ze szkoły, to poszłam z nim i innymi poszliśmy do parku. Towarzyszyły nam zwierzaki. ;)

 XOXO <3 <33 <333 Peęrpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz