Kupię LPS'y! Zejdź niżej! Kupię LPS'y! Zejdź niżej!

wtorek, 3 września 2013

Z Pamiętnika Peęrpii - Wpis 1 – 10.04.2003r.

Otóż… Jest to mój pierwszy wpis, a ja jestem jeszcze mała… Ale to nic, prawda? Wysłuchasz mojej historii?
Mieszkam w Pecitios. Gdy to piszę mam 5 lat. Pochodzę z bardzo bogatej rodziny.
Gdy się urodziłam, moja mama powiedziała: „To nasze córki! – wysapała zmęczona”. „Tak, skarbie. – powiedział mój tata, po czym przytulił mamę”. Jestem starsza od swojej siostry, Lioko o minutę. Mam także starszego brata oraz młodszą siostrę, ale w tamtej chwili tego nie wiedziałam.
Gdy miałam 3 miesiące, powiedziałam: „Kocham Cię, mamo”. To były moje pierwsze słowa.
Pierwszą osobą (po za moją siostrą), którą polubiłam była Lisiczka. Poznałyśmy się w wieku pół roczka. Jest także moją kuzynką. Nasze mamy umówiły się na kawę, a my mogłyśmy się razem pobawić. Przy okazji ona, moja siostra i ja dostałyśmy nowe zabawki. Została moją najlepszą przyjaciółką! Gdy miałam roczek poznałam żółwia, Żółwisia. Heh… Od razu zaczęliśmy się lubić, gdy tylko poznaliśmy swoje imiona. Miałam już trzech przyjaciół i bardzo się z tego cieszyłam. Przez cały 1 rok spędzałam czas na zabawie z Lioko, Lisiczką i Żółwisiem. Potem mama zadecydowała, że czas iść do przedszkola.
Tydzień później byłam już w przedszkolu wraz z siostrą. Żółwiś i Lisiczka pomogli mi się odnaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz