Kupię LPS'y! Zejdź niżej! Kupię LPS'y! Zejdź niżej!

wtorek, 3 września 2013

Piątunia Powiada #1: Wyjaśnienia

Peęrpii: Hejka! Oto i ja, Peęrpii! Chcę Wam dzisiaj coś wyjaśnić oraz przedstawić resztę składu! Po pierwsze, to wpisy "Z Pamiętnika Peęrpii" są pisane przeze mnie w różnym wieku, a udostępniane dopiero teraz, jak mam 16 lat. No... A teraz... Przedstawcie się drużyno! ^^
Maciek: Otóż jestem Maciek.
Kabanos: A ja Michael Michał Kabanos Hot-Dog 3 Jackson. W skrócie Kabanos. XD
Malina: Ja jestem Wspaniała i Przepotężna Malina.
Żółwiś: Raczej Skromna i w ogóle Niezapatrzona w siebie Malina!
M: Żółwiś... Ty też się przedstaw!
Ż: Racja... Więc tak, jak powiedział Maciek jestem Żółwiś! XP
M: A do mnie możecie w skrócie mówić Malina. :P
P: Ale skąd będą wiedzieć, że M: to Maciek i M: to Malina? >.>
K: O kurka! Racja! O tym nie pomyśleliśmy! D:
M: To... Może jak ja  będę pisać z Maliną, to będę pisać o właśnie tak?
M: Ok. A ja wtedy... Będę pisać... Na...
P: Ja chyba wiem, na co... D:
Ż: Ja również... :\
K: A ja nie, bo jestem za tępy! :O
P: Tia... -P-
M: Aha. Wracając... Na... RÓŻÓŻOWO! :D
P: Wiedziałam... ;/
M: Nie, no... W ogóle nie mogliśmy się tego domyślić! -_-
M: Na, na, na! Po prostu mi zazdrościsz!
M: Niby czego?
M: Koloru!
P: PRZESTAŃCIE!
M: Dlaczego piszesz kolorem?
K: A co!? Nie można!?
P: Właśnie?
M: No można, ale... Czekaj... Ty też?
Ż: I... I... Jeszcze ja...
M: Jak chcecie, to piszcie....
P: To jak się przedstawiliśmy, pokarzemy Wam teraz, jak wyglądamy!
LPS 897
P: To ja. C:
LPS 893
M: A to ja. :3
LPS 892
Ż: A tutaj Wasz Żółwiś...
LPS 1956
M: Heh... Różowa Malina... :|
LPS 992
K: Hot-Dog'owy Kabanos! :D Jakby ktoś chciał wiedzieć, to Hot-Dog to moje czwarte im...
Wszyscy: Kabanos!
K: Ok... Ok... Trochę luzu...
P: Może i nie znacie nas za dobrze, ale zrozumcie, że na razie tylko tyle jesteśmy w stanie powiedzieć... :X
W: Ale dowiecie się o nas więcej, jeżeli będziecie zaglądać na bloga oraz na kanał na YT! Na razie! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz